Prekių pirkimo - pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1 Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.
1.2 Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
2.1 Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.
3. Pardavėjo teisės
3.1 Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
3.2 Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.`
4. Pardavėjo įsipareigojimai
4.1 Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
4.2 Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo – pardavimo Taisyklės.
4.3 Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
4.4 Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
4.5 Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
5. Pirkėjo teisės
5.1 Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
5.2 Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.
5.3 punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.
6. Pirkėjo įsipareigojimai
6.1 Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
6.2 Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.
6.3 Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.
6.4 Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
7. Prekių kainos
7.1 Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Kainos nurodomos su PVM. Patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.
8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas
8.1 Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.
8.2 Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, bei Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
9. Prekių pristatymas
Mūsų pristatymo politika – dėsime visas pastangas pristatyti prekes kaip tik yra įmanoma greičiau gavus užsakymo apmokėjimą, prekės išsiunčiamos pirkėjo pasirinkta siuntų tarnyba ir pristatomos per 2-3 d.d. jei prekės kortelėje nenurodyta kitaip, tačiau mes neatsakome už bet kokius patirtus nuostolius, pasekmes arba padarytą žalą Jums dėl vėlavimo. Tokiu atveju, mes galime Jus informuoti apie vėlavimą ir vėlavimo priežastį. Greitas ir kokybiškas aptarnavimas – mūsų prioritetas!
9.1 Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
9.2 Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jeigu Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
9.3 Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais.
9.4 Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, jog elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
9.5 Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas.
9.6 Galimi pristatymo būdai:
- Omniva Paštomatu visoje Lietuvoje;
- Omniva Kurjeriu visoje Lietuvoje jūsų nurodytu adresu;
- DPD Paštomatu visoje Lietuvoje;
- DPD Kurjeriu visoje Lietuvoje jūsų nurodytu adresu;
9.7 Pristatymas NEMOKAMAS prekių krepšeliui virš 150,00€.
9.8 Maksimalus paštomatais siunčiamos siuntos dydžio matmenys - 61x43x36 cm, siuntos svoris iki 20 kg.
9.9 Užsakymai priimami visą parą, vykdomi darbo dienomis 8:00 - 17:00.
10. Prekių grąžinimas
Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis galiojančiais teisės aktais:
10.1 Norėdamas pasinaudoti teise grąžinti prekes įsigytas per e-prekybą, Pirkėjas apie prekių pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą turi, informuoti Pardavėją:
- ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių nuo prekių pristatymo/atsiėmimo dienos informuoti Pardavėją apie pageidavimą grąžinti prekę elektroninio pašto adresu info@adanus.lt , užpildydamas sutarties atsisakymo formą; (GRĄŽINIMO FORMA)
- ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Grąžinimo formos pateikimo dienos, grąžinti Pardavėjui prekes. Pirkėjas grąžina savo transportu arba apmoka grąžinimo išlaidas, tokiu atveju prekės siuntimo kaštai išskaičiuojami iš grąžintinos užsakymo sumos
10.2 Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nesugadinta pakuotė.) ir negali būti naudotos.
10.3 Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą,
10.4 Pirkėjas neturi teisės grąžinti šių prekių:
- kokybiškų prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių
10.5 Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę:
- Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kuomet prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
11. Prekių garantinės sąlygos
11.1 Šios prekių kokybės garantijos sąlygos yra viešosios ir skelbiamos interneto sveitainėse adresu www.adanus.lt ir www.adalys.lt .
11.2 Prekių pardavimo metu, pirkėjams pageidaujant, žodžiu suteikiama visapusiška informacija apie parduodamas prekes, ypač atkreipiant dėmesį į šias garantijos sąlygas.
11.3 Sumokėdamas prekių kainą pirkėjas kartu patvirtina, kad jam yra suprantamos prekių kokybės garantijos sąlygos, todėl ateityje jis negali remtis jų nežinojimu
11.4 Prekių kokybės garantijos sąlygos yra šalims privaloma pirkimo – pardavimo sutarties dalis.
11.5 UAB „Adanus“ parduodamoms prekėms, išskyrus žemiau pateiktas išimtis ir specialias sąlygas, nustatomas vienerių metų, bet ne daugiau kaip 30 000 km ridos, kokybės garantijos terminas. Pastaba: Jei prekės normatyvinio keitimo periodas yra trumpesnis negu 30 000 km ridos (pvz., filtrai, degimo žvakės, eksploataciniai skysčiai ir pan.), kokybės garantija suteikiama tik iki prekės normatyvinio keitimo periodo pabaigos, tačiau bet kuriuo atveju neviršijant vienerių metų termino.
11.6 Trumpesni prekių kokybės garantijos terminai nustatomi šioms UAB „Adanus“ parduodamoms prekėms:
- Šeši mėnesiai – prekėms, sumontuotoms transporto priemonėje, kuri yra naudojama keleivių vežimo paslaugoms teikti.
- Trys dienos – ARB, ARG ir FAHRMANN guoliams (atsižvelgiant į šių prekių tiekėjų nustatytus kokybės garantijos terminus).
11.7 Ilgesni prekių kokybės garantijos terminai nustatomi šioms UAB „ Adanus “ parduodamoms prekėms:
- Treji metai – Energizer akumuliatoriams, neatsižvelgiant į ridą.
- Dveji metai – akumuliatoriams (išskyrus Energizer), neatsižvelgiant į ridą. Pastaba: Sunkvežimiuose, autobusuose, specialioje ir žemės ūkio technikoje eksploatuojamiems akumuliatoriams suteikiama vienerių metų kokybės garantija.
11.8 Specialios prekių kokybės garantijos suteikimo sąlygos:
- Pakabos amortizatoriams kokybės garantija suteikiama tik tuomet, jei kartu keičiami abu vienos ašies amortizatoriai.
- Pakaitinimo ir uždegimo žvakėms kokybės garantija suteikiama tik tuomet, jei kartu keičiamos visos variklyje esančios pakaitinimo ir uždegimo žvakės.
- Sankabos detalėms kokybės garantija suteikiama tik keičiant kartu visą sankabos komplektą: sankabos diską, diskatorių ir sankabos guolį.
- Pagrindiniams paskirstymo diržams kokybės garantija suteikiama tik kartu keičiant visus pagrindinio paskirstymo diržo įtempimo guolius, įskaitant ir hidraulinius įtempėjus.
- Stabdžių diskams kokybės garantija suteikiama tik tuomet, jei kartu keičiami abu tos pačios ašies stabdžių diskai bei sumontuojamos naujos stabdžių trinkelės.
- Kampiniu užveržimu montuojamoms cilindrų galvutės tarpinėms kokybės garantija suteikiama tik tarpinę sumontuojant kartu su naujais galvos varžtais.
- Hidrokompensatoriams kokybės garantija suteikiama tik tuomet, jei kartu keičiami visi variklyje esantys hidrokompensatoriai.
11.9 Prekėms nustatyta kokybės garantija taikoma tik tuomet, kai yra įvykdytos jos suteikimo sąlygos, tarp jų ir specialios, pirkėjui pateikus tai patvirtinančius dokumentus UAB „Adanus“ kartu su Reklamacijos aktu.
11.10 Pirkėjų reikalavimai dėl prekių trūkumų gali būti reiškiami, jei trūkumai nustatyti per kokybės garantijos terminą. Prekių kokybės garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo pirkėjui. Rida nustatoma pagal teisingai užpildytą Reklamacijos aktą.
- Prekių kokybės garantija netaikoma, jei:
- Iš UAB „Adanus“ pirktos prekės buvo sumontuotos autoserviso įmonėje, kuri negali patvirtinti savo tinkamos kvalifikacijos pagal gamintojo/tiekėjo reikalavimus.
- Iš UAB „Adanus“ pirktos prekės buvo sumontuotos ir (ar) eksploatuojamos nesilaikant gamintojo/tiekėjo reikalavimų ir instrukcijų.
- Reikšdamas reikalavimus dėl prekių trūkumų pirkėjas nepateikia jų įsigijimą iš UAB „Adanus“ patvirtinančio dokumento originalo (kasos aparato kvito, arba pirkimo – pardavimo kvito, arba kito prekių pirkimą patvirtinančio dokumento) bei garantijos talono, jei toks buvo išduotas.
11.12 Nustatyti prekių kokybės garantijos terminai nepratęsiami.
11.13 Prekės garantiniam aptarnavimui priimamos, jei tenkinamos visos išdėstytos sąlygos.
11.14 Siekdamas garantinio aptarnavimo pirkėjas prekių pirkimo vietoje privalo išsamiai ir tiksliai užpildyti UAB „Adanus“ nustatytos formos Reklamacijos aktą.
11.15 Prekės, kartu su būtinais pateikti dokumentais ir Reklamacijos aktu, perduodamos UAB „Adanus“, kad pastaroji inicijuotų ekspertizę kokybės trūkumų priežastims nustatyti. Pastaba: Jei prekės yra vienos sistemos/bloko komplektuojamosios dalys (pvz., sankabos dalis, dujų paskirstymo mechanizmo dalis, stabdžių dalis ir pan.), UAB „Adanus“ reikalavimu pirkėjas privalo pateikti visas susijusias sistemos/bloko dalis; priešingu atveju prekės garantiniam aptarnavimui nepriimamos.
11.16 UAB „Adanus“ per vieną mėnesį nuo prekių priėmimo garantiniam aptarnavimui informuoja pirkėją jo nurodytu telefonu apie ekspertizės išvadas ir Reklamacijos akto nagrinėjimo rezultatus.
11.17 Po ekspertizės atlikimo pasitvirtinus Reklamacijos akte pirkėjo nurodytiems kokybės trūkumams, už kurių atsiradimą pirkėjas neatsako, UAB „Adanus“ pakeičia prekes tinkamos kokybės prekėmis. Pakeistos prekės pirkėjui negrąžinamos. Jei pirkėjas nagrinėjimo laikotarpiu buvo savo lėšomis nupirkęs iš UAB „Adanus“ analogiškas prekes pakeitimui, pirkėjo pasirinkimu jam atlyginama šių prekių įsigijimo kaina pagal pateiktus pirkimo dokumentus (nekeičiant ir negrąžinant garantiniam aptarnavimui perduotų prekių) arba keičiamos tinkamos kokybės prekėmis pirma pirktos prekės (neatlyginant vietoj jų pirktų analogiškų prekių kainos).
11.18 Po ekspertizės atlikimo nepasitvirtinus Reklamacijos akte pirkėjo nurodytiems kokybės trūkumams arba nustačius, jog už trūkumų atsiradimą atsako pirkėjas, UAB „Adanus“ grąžina pirkėjui jo perduotas garantiniam aptarnavimui prekes, neatlygindamas pirkėjui jokių su tuo susijusių išlaidų. Jei ekspertizei atlikti prekės buvo siunčiamos gamintojui/tiekėjui, UAB „Adanus“ pasilieka teisę negrąžinti pirkėjui prekių tuo atveju, jei pirkėjo reikalavimai yra atmesti.
11.19 Prekės garantiniam aptarnavimui perduodamos ir grąžinamos prekių pirkimo vietoje, pirkėjui sulygtu laiku atvykus į atitinkamas UAB „Adanus“ prekybos patalpas.
11.20 Ekspertizės išlaidos tenka šaliai, kurios nenaudai yra išvados.
11.21 Nustatytu kokybės garantijos terminu tinkamos kokybės prekės gali būti grąžinamos UAB „Adanus“ tik esant visoms šioms sąlygoms:
- Nesibaigė 14 dienų grąžinimo terminas, kuris skaičuojamas nuo prekių perdavimo pirkėjui.
- Kartu su prekėmis pateikiami jų įsigijimą iš UAB „Adanus“ patvirtinančio dokumento originalas (kasos aparato kvitas, arba pirkimo – pardavimo kvitas, arba kitas prekių pirkimą patvirtinantis dokumentas) bei garantijos talonas, jei toks buvo išduotas.
- Prekės supakuotos į originalią nesugadintą pakuotę
- Prekės nebuvo montuojamos ar sumontuotos.
- Prekės nėra pažeistos ar kitaip sugadintos.
- Prekės neprarado prekinės išvaizdos ir savybių, buvusių perdavimo pirkėjui metu.
12. Baigiamosios nuostatos
12.1 Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
12.2 Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
12.3 Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
12.4 Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).